SVAR PÅ OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Installationsvejledningen til hvert produkt findes to steder:
- Under “Downloads” i ordrebekræftelsen, du har modtaget fra os.
- Under “Downloads” på Min konto.
Hvis du ikke oprettede en konto, da du købte produktet, vil din ordre automatisk blive knyttet til din konto, når du opretter den efter køb.
Spil: Alle spil vil være bundet til din personlige spilkonto. Log ind på platformen, hvor spillet blev registreret for at geninstallere (f.eks. Steam eller Origin. Se installationsinstruktionerne, der fulgte med rækkefølgen for hvilken platform dit spil bruger).
Microsoft-produkter:
Produktet knyttes til din Microsoft-konto.
Log ind på et af følgende links for at geninstallere dit produkt:
– https://account.microsoft.com/services/
– https://account.microsoft.com/billing/orders/
Andre produkter / Jeg kan ikke finde mit produkt registreret hvor som helst:
Kontakt os, så hjælper vi dig.
Alle vores produkter leveres digitalt i form af en produktnøgle til spillet eller softwaren. De fleste produktnøgler leveres automatisk via e-mail, når betalingen er vellykket. Kontroller også Søpplepost/Spam Folder, det kan i nogle tilfælde ende der.
Valgfrit kan koden downloades fra “Min konto”. Hvis du ikke oprettede en konto, da du købte, tilføjes ordren automatisk til kontoen, når du opretter en konto.
Sådan finder du koden:
- Gå til “Min konto” ved at klikke på øverste højre hjørne af websiden: “Hej, [dit navn]”.
- Tryk på “Ordrer“. Find det rigtige ordre-ID, og tryk på “VIS” helt til højre under overskriften “HANDLINGER”.
- Under det samlede beløb på ordresiden finder du produktnøglerne for hvert produkt, du har købt.
HVIS DU IKKE FINDER PRODUKTNØGLEN:
Hvis produktnøglen ikke er angivet på ordresiden, sendes den automatisk til dig via e-mail inden for en time fra købstidspunktet (mandag – søndag 10:00 – 23:00).
Hvis du ikke har modtaget produktnøglen efter to timer, bedes du kontakte os.
Microsoft Office:
Fejlmeddelelse: Produktnøglen aktiveres det maksimale antal gange (fejlmeddelelse efter installation)
Sørg for, at du først har læst installationsvejledningen grundigt. Hvis det stadig ikke løser problemet, kontakt os.
Fejlmeddelelse: Produktnøglen er allerede brugt (fejlmeddelelse på https://setup.office.com før installation)
Microsoft Windows:
Fejlmeddelelse: Produktnøglen virker ikke
- Har du kontrolleret, at du har købt den rigtige version af Windows? For eksempel kan du ikke aktivere Windows 10 Pro med en Home-nøgle. Derefter skal du geninstallere Windows. I dette tilfælde skal du geninstallere Windows.
- For opgradering fra Windows 10 Home til Pro eller aktivering af Home N / Pro N, se information her:
– Opgradering fra Windows 10 Home til Pro
– Information om Windows 10 Home N & Pro N
Fejlmeddelelse: Produktnøglen er allerede brugt:
Alle andre produkter:
Fejlmeddelelse: Produktnøgle er allerede brugt:
Sørg for, at du først har læst installationsvejledningen. Hvis det stadig ikke løser problemet, Kontakt os.
Fejlmeddelelse: Produktnøgle er ugyldig eller anden lignende fejlmeddelelse:
- Har du fulgt aktiveringsproceduren korrekt? Se installationsvejledningen øverst på denne side.
- Har du kontrolleret, at det produkt, du har købt, er aktiveret på den rigtige enhed, konsol eller platform? (f.eks. PC eller Mac? Steam eller Origin? Xbox, PS4 eller Nintendo?
- Find de varer, du ønsker. Brug enten søgefeltet øverst i midten, eller find produkter i kategorien. Hvert produkt har sin egen produktinfo side med produktinformation.
- Læg genstandene i indkøbskurven. Brug knappen Køb på produktinfo-siden for at tilføje produktet til det. Øverst til højre har du en knap for at se dem. Der er ingen forsendelsesomkostninger for et andet produkt, der er elektronisk. Fra indkøbskurven kan du også fjerne elementer.
- Gå til kassen. Når du har placeret varerne i indkøbskurven og er klar til at sende ordrer, skal du vælge Fortsæt til kassen til højre. Tryk derefter på “Send ordre” for at gå videre til betaling.